دانلود کتب فرهنگی مذهبی

کتابخانه اسلامی بیش از 100 عنوان کتاب

دانلود کتب فرهنگی مذهبی

کتابخانه اسلامی بیش از 100 عنوان کتاب


درسهای پیامبر اعظم(صلی الله علیه و اله)

 

لینک دانلود : درسهای پیامبر اعظم(صلی الله علیه و اله)

درسهای پیامبر اعظم(صلی الله علیه و اله)

گزیده‌ای از بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای‌(مدّظلّه‌العالی)‌رهبر معظّم انقلاب اسلامی درباره‌ی شخصیت و بعثت نبیّ مکرّم اسلام (صلی الله علیه و اله)

درباره کتاب

این کتاب گزیده‌ای از بیانات حضرت آیت‌الله العظمی سیّدعلی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره‌ی شخصیّت، ویژگیها، و بعثت نبیّ مکرّم اسلام(صلی الله علیه و اله) است که از میان بیانات معظم‌له از خرداد 1368 تا شهریور 1391 با ویژگیهای:
1. از میان مطالب مرتبط با زندگی و شخصیّت آن حضرت، درسهای زندگی و بعثت پیامبر که مورد نیاز همه‌ی انسانها و جوامع انسانی در طول تاریخ و به‌ویژه دوران معاصر است انتخاب شود.
2. مخاطب بیانات معظّم‌له عمدتاً نخبگان، روشنفکران و زمامداران کشورهای اسلامی باشند.
انتخاب و به ترتیب تاریخی ارائه شده است.
امید است این بیانات که خود نتیجه‌ی تعالیم حیاتبخش و جاودانه‌ی مکتب آخرین پیامبر خدا حضرت محمّد بن عبدالله (صلی الله علیه و اله) است و از زبان یکی از عالمان و فقیهان بزرگ اسلامی معاصر ایراد شده بر دل و جان مخاطبان جای گیرد و جانی تازه در روح به حرکت درآمده‌ی بیداری اسلامی بدمد.

موضوعات مهم

شخصیّت و سیره‌ی رسول اکرم(ص)/بعثت، ابلاغ پیام الهی به مردم، ایجاد حکومت اسلامی/نکات اساسی در علاج بیماری‌های فعلی جهان اسلام/وحدت امت و بیداری اسلامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی